Конкурс Young Car Mechanic – один із найпрестижніших освітніх заходів в автомобільній галузі – набуває все більшої підтримки. MILWAUKEE® приєднався до групи компаній, що супроводжують захід, і став технічним партнером конкурсу.
MILWAUKEE® є провідним виробником електроінструментів для важких навантажень, портативних електроінструментів і аксесуарів для професійного використання. З моменту заснування у 1924 році бренд MILWAUKEE® є лідером у галузі електроінструментів як за показниками довговічності, так і продуктивності. Основним фактором послідовних інновацій MILWAUKEE® протягом багатьох років було підвищення безпеки та продуктивності професійного користувача, а також прагнення створити повністю бездротовий робочий простір.
Конкурс Young Car Mechanic протягом багатьох років популяризує професію автослюсаря серед учнів технічних та загальноосвітніх шкіл. Міжнародний характер є однією з його найбільших переваг, оскільки він об’єднує учасників з різних країн і культур. Також це ініціатива, яка сприяє формуванню позитивного іміджу професії автослюсаря в очах учнів та їхніх батьків.
«Для нас велика честь, що MILWAUKEE® приєднується до Young Car Mechanic як партнера. Їхня відданість виробництву якісних інструментів буде неоціненною для учасників конкурсу, що дозволить їм розвивати навички в у своїй професії», – сказав Armands Umbraško, Young Car Mechanic, керівник та координатор проєкту.
Представники MILWAUKEE® також висловили своє задоволення партнерством:
«Немає розвитку без конкуренції, і нескінченні перегони також закладені в ДНК бренду MILWAUKEE. Підтримка конкурсу Young Car Mechanic – це честь для нас, особливо у співпраці з таким партнером, як Inter Cars. Крім того, це також можливість представити молодим механікам чудові рішення MILWAUKEE. Наш бренд означає інновації, постійний розвиток і найкращі у своєму класі продукти та рішення. Тому вкрай важливо, щоб механіки не лише були знайомі з нашим асортиментом від самого початку своєї кар’єри, а й знали, як отримати максимум користі від цього. MILWAUKEE – це рішення майбутнього, доступні сьогодні і, що важливо, завжди створені з наголосом на здоров’я та безпеку користувачів. Цього року ми святкуємо 100 років на ринку. Але це лише початок: як я вже згадував, ця гонка не має кінця», – коментує Janusz Mitko, менеджер з маркетингу в ЦСЄ в МІЛВОКІ.
Janusz Mitko, фото: Milwaukee
Завдяки відданості своїх партнерів Young Car Mechanic відповідає очікуванням молодих механіків, надаючи їм досвід і середовище для розвитку їхніх навичок. MILWAUKEE® приєднується до цієї місії, керуючись ідеєю формування майбутнього для професії автомеханіка.